Osnovna škola Stubičke Toplice

Javni poziv za nabavu udžbenika za školsku godinu 2023.2024.

Javni poziv - izvanučionička nastava - Istra

Četvrtaši u Školi u prirodi

Autor: Blanka Doko, 7. 6. 2017.

Od 29. do 31. svibnja učenici 4.a i 4.b razreda proveli su na Kvarneru program Škole u prirodi, u pratnji učiteljica Monike Barić i Ljiljane Fišter te asistentica u nastavi Mateje Kraševac i Martine Prebila. Dani su im bili ispunjeni kulturnim, sportskim i zabavnim aktivnostima i zauvijek će im ostati u lijepom sjećanju. Zavirite u bogatu fotogaleriju!

U nastavku je izvješće po danima.

U ponedjeljak 29.5.2017. u 7,30 sati krenuli smo autobusom iz Stubičkih Toplica prema NP Risnjak. U 10,45 sati stigli smo u NP Risnjak gdje smo uz stručno vodstvo obišli NP. Obilazak je trajao dva sata. Nakon obilaska krenuli smo autobusom prema Fužinama gdje smo imali dogovoreni ručak u 14,00 sati. Slijedio je posjet špilji Vrelo te nastavak puta prema crikveničkoj rivijeri. U hotel smo stigli u kasnijim popodnevnim satima te su učenici imali slobodno vrijeme za smještaj u sobe i razgled hotela. Prije odlaska na večeru otišli smo na obalu gdje smo u ugodnom okruženju uz more riješavali radne listiće vezane uz prvi dan putovanja. Oko 20,00 sati zajedno smo otišli na večeru nakon koje smo imali slobodno vrijeme za šetnju i igru prije odlaska na spavanje.

Drugi dan 30.5.2017. započeli smo tjelovježbom uz obalu, a zatim i doručkom koji je bio organiziran u 8,30 sati. Poslije doručka uputili smo se prema Crikvenici gdje smo posjetili Aquarium koji se posebno svidio učenicima zbog raznih vrsta riba, rakova, meduza. Slobodno vrijeme iskoristili smo za kupnju suvenira, igre i sladoled. U 12,00 sati ručali smo u hotelu,a zatim se spremili za odlazak na poludnevni izlet autobusom na otok Krk. Vožnju u autobusu cijelo vrijeme je pratio smijeh i uzbuđenje zbog vožnje brodom na kojeg smo se ukrcali nakon dolaska u Punat. Uslijedila nam je kratka vožnja do otočića Košljuna gdje su učenici saznali i vidjeli mnoge zanimljivosti kao što su Muzej s etnografskom zbirkom, bogatu zoološku zbirku i Knjižnicu u kojoj se nalazi najmanja knjiga na svijetu. Nastavili smo naš put prema Jurandvoru u Crkvu svete Lucije gdje su učenici nadopunili svoje znanje o Bašćanskoj ploči o kojoj su učili tijekom godine. Povratkom u hotel učenici su bili izuzetno nestrpljivi i veseli jer su imali slobodno vrijeme za odlazak na plivanje. Nakon večere uslijedila je večernja zabava uz animaciju na brodu.

Treći dan  31.5.2017. nakon doručka učenici su se pripremali za povratak te su nakon školskih aktivnosti imali  slobodno vrijeme uz animaciju. Nakon ručka  autobusom smo krenuli u Rijeku i prošetali Korzom. Zatim smo otišli na zadnje stajalište koje je bilo posjet Muzeju žaba u Lokvama koji smo razgledali uz stručno vodstvo. U 20.30 stigli smo ispred škole gdje su roditelji dočekali svoju djecu.

Lumen

Školski list ''MAKSIĆ''

Popis udžbenika
Natjecanja
UPISI U SREDNJE ŠKOLE
Brini o sebi - budi dobro - proŽivi Covid

Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje dokument Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s bolesti COVID-19 u pedagoškoj/školskoj godini 2021./2022. u kojemu se predlažu modeli i nude preporuke za odgojno-obrazovni rad i izvođenje nastave u dječjim vrtićima i školama.

Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije bolesti COVID-19 vezano uz rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2021./2022. (26/08/2021)

Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s bolesti COVID-19 Pedagoška/školska godina 2021./2022.

UPUTE ZA SPRJEČAVANJE I SUZBIJANJE EPIDEMIJE BOLESTI COVID-19 VEZANO UZ RAD PREDŠKOLSKIH USTANOVA, OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA U ŠKOLSKOJ GODINI 2021./2022.

PODRŠKA UČENICIMA

Obavještavamo učenike i roditelje da se  javljaju pedagogu isključivo putem maila

osvbosnar.pedagog@gmail.com

ukoliko ćete imati kakvih poteškoća sa korištenjem tableta ili virtulanih učionica.

1. Radionica s učenicima Što radim kad mi je teško?

VIRTUALNI RAZREDI

Za sve poteškoće možete se obratiti pedagogu na: osvbosnar.pedagog@gmail.com

Audio slikovnica

SMJERNICE MZO-a
Preventivno o koroni
Vremenik
Internet vozačka dozvola
Klikom na on-line katalog naše knjižnice dobivate uvid u dostupnost željenog naslova!

Osnovna škola Stubičke Toplice / , Stubičke Toplice / os-stubicke-toplice.skole.hr / ured@os-stubicke-toplice.skole.hr