2018-03-15 14:56:57

Zabavna Matematika u 3.b

Uz različite igre učenici 3.b razreda ponavljali su nastavni sadržaj Pisano dijeljenje troznamenkastog broja jednoznamenkastim brojem. Za početak učenici su pisano dijelili 432:2= pomoću svog tijela. Jedan učenik je rješavao zadatak na način da govori koji će učenik prikazati koji broj te je svakog učenika trebao pravilno smjestiti. Učenici su brojeve prikazali prstima, a znakove koji su bili potrebni za rješavanje zadatka, prikazali su pomoću magneta (: dijeljenje) i krep-trake (- oduzimanje, =,_ jednakost). 

 

U sljedećoj aktivnosti majice sa zadacima bile su pričvršćene magnetima za ploču. Učenici su odabrali majicu po želji, riješili zadatak na ploči (ostali učenici u svoje bilježnice), te su majicu pričvrstili drvenom kvačicom na uže. 

Zatim su učenici krenuli u izazov ribiča, te su u paru sa štapićima lovili ribice sa zadacima koje su kasnije riješili u svoje bilježnice. Svaki par je dobio akvarij sa žutim i plavim ribicama. Jedan učenik je dobio ribički štap žute boje, a drugi je dobio ribički štap plave boje (boju određuje boja magneta koji se nalazi na štapu). Učenik sa žutim štapom hvatao je žute ribice, a učenik s plavim štapom hvatao je plave ribice. 

Učenici su u posljednjoj aktivnosti hvatali kvačicom čep sa zadatkom te ga riješili na ploči, ostali učenici su rješavali zadatke u svojim bilježnicama. Točnost rezultata učenici su provjeravali pisanim množenjem. 

 

Učenici su na zabavan način ponovili Pisano dijeljenje troznamenkastog broja jednoznamenkastim brojem. Uz igru učimo, vježbamo i ponavljamo. 


Osnovna škola Stubičke Toplice