Putujem, učim, istražujem 2.0 Bebrina

by | svi 29, 2025 | Naslovnica

U sklopu Javnog poziva MZOM za sufinanciranje projekata rada s darovitim učenicima u osnovnim i srednjim školama u šk. godini 2024./2025., naša škola je prijavila projekt „Putujem, učim, istražujem 2.0“  s ciljem poticanja cjelokupnog razvoja darovitih učenika kroz istraživanje tradicije i kulture mjesta koja će posjetiti –OŠ Nazarje u Sloveniji  i OŠ „Antun M. Reljković“ Bebrina i dobila financijska sredstva za provođenje istog. Ovaj projekt je obogaćivanje već postojećeg plana i programa rada s darovitim učenicima.

Nakon Slovenije, učenici naše škole i njihovi mentori posjetili su školu OŠ „Antun Matija Reljković“ u Bebrini, malom mjestu nadomak Slavonskog Broda. Tom prigodom, učenici škole domaćina, predstavili su svoj zavičaj kroz tradicijske dječje igre, pjesmu i ples. Tako su se školom orile slavonske pjesme kao što su „Vezak vezla Hrvatica mlada“ i „Igra kolo u dvadeset i dva“ te zagorske koju su izvele učenice naše škole, „Jelica“ i „Ja posijah repu“. Također, naši su učenici predstavili školu i mjesto iz kojeg dolaze, a naš zavičajni govor recitacijama nagrađene pjesme učenice Ive Miklaušić „Pucke“ i „Stubičke Toplice“ autora Božidara Strahoveškog. Potom je uslijedila radionica tradicijskog oslikavanja drvenih igračaka u kojoj su učenici mogli birati između drvenih konjića, ptičica, čekića i frulica te su iste obojali na vrlo kreativan i zanimljiv način. Po završetku druženja uputili smo se u adrenalinski park u kojem su se učenici, uz pratnju instruktora, vrlo hrabro suočili s izazovima zipline-a, prepreka na poligonu i penjanja po stijeni. Nakon obilaska, vrijedne kuharice škole domaćina pripremile su za nas ručak i tradicionalne slavonske krofne.

Cijelo putovanje pratili su novinar naše radijske skupine Čučeki te učenici novinarske skupinu koji su vrijedno prikupljali sve informacije kroz razgovore s učiteljicama i učenicima. Te će im informacije poslužiti za stvaranje radijske emisije po završetku projekta, kao i za članak u školskom listu „Maksić“.

Ovim nam je projektom namjera primijeniti pristupe i strategije koje potiču suradničko i kooperativno učenje od drugih i s drugima, što uključuje i suradnju sa širom zajednicom kako bi se unaprijedilo i obogatilo iskustveno učenje, kao i povezivanje te primjena znanja i vještina u različitim okružjima. Projekt podrazumijeva sve oblike učenja izvan učionice, škole i mjesta kroz stručne posjete, putovanja, aktivnosti i druženja s učenicima iz drugih škola kako bi se potaknuo cjelokupan razvoj darovitih učenika istraživanjem tradicije i kulture mjesta koja će posjetiti.

Dubravka Coha Seničić, prof. rehabilitator

Skip to content